Magamról

 2013.03.20. 20:35

Szeretettel üdvözöllek!

Krisztina vagyok, jelenleg Cegléden élek családommal.

Kb. 18 évvel ezelőtt kialakult egy ekcémás bőrproblémám.

Eleinte próbálkoztam gyógyszertári kenőcsökkel, de nem hoztak eredményt. A drogériákban kapható kozmetikumok legtöbbje csak rontotta a helyzetet. Elkeserítő kísérletezéssé váltak a hétköznapjaim, a megvásárolt termékek általában másoknál kötöttek ki, mert nem tudtam használni őket.

Kipróbáltam több MLM hálózat termékeit, kozmetikumait is, de ami igazán jónak bizonyult, az hosszú távon nem volt megfizethető.

Közben nyitottam az alternatív terápiák iránt, és megértettem, hogy amíg a probléma forrását, a kiváltó lelki okot nem értem meg és oldom fel, addig az általa okozott fizikai tünetet csak kezelni lehet, megszüntetni nem. Azóta lélektant, lélekgyógyászatot, aromaterápiát, fitoterápiát tanulok.

Így hát szorgalmasan dolgozom magamon, aminek következtében az ekcémás terület fokozatosan csökkent. Már csak néhány havonta bukkan fel egy-két aprócska foltocska.

2011-ben találkoztam a kecsketejes szappanokkal, amikbe rögtön beleszerettem. Egy barátom barátjától szereztem be a szappankákat, és rengeteg ismerősömet elláttam. Csodálatos tapasztalataink egyike, hogy leszoktunk a testápolók használatáról. Manapság már arckrémet is ritkán használok.

Mivel a beszerzési forrásom eléggé akadozott az elmúlt hónapokban, magam is szappankészítésre adtam a fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szappanparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr605157092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása